Monday, August 12, 2019

Srilankan Wal Badu මගේ කෑල්ල 12 සැනසවීම

Srilankan Wal Badu මගේ කෑල්ල 12 (සැනසවීම)


මගේ කෙල්ලගේ කලවා අතරේ ගිනියම්ව තිබු සිරිපාලගේ දණ්ඩ නොයිවසිලිමත්ව වෙවුලමින් තිබුනා. පසෙකට වුන සාමෙල් තම සරමින් තම ලිගුව පිසදමා මගේ කෙල්ල ලගට ඇවිදින් ඇගේ පපුව පුරා විසිරි තිබු සිය කාමය පිසදැමුවා.
“ආආ...............හ්හ්හ්හ්හ්........සේරම හිදිලත් මට ඉන්න දෙන්නේ නෑ.......හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්” සාමෙල් තරුෂිගේ තන දෙක මිරිකමින් පිසදමන්න වුනෙන් මගේ කෙල්ල ගේ තනපුඩු ඇවිස්සී තිබුනා.
“කෙල්ලේ මෙන්න මෙහේ බලපන්” කියමින් සිරිපාල මගේ කෙල්ලගේ මුහුණ තමා දෙසට හරවා ගත්තේ ඇගේ නිරුවත සමගින් මුහුණේ පලවන හැගීම් සියල්ල බලාගැනිමටයි.

උඩුබැලියන් අතට සිටි මගේ කෙල්ලගේ තුරුණු ශරීරය සිරිපාල රිසිසේ හසුරුවමින් සිටියා. ඈ තම අත් දෙකින් සිරිපාලගේ කකුල්වල කලවා අල්ලාගෙන සිටියේ ඔහුගේ ලිගු පහරේ වේගය දරා ගැනීමටයි. මගේ කෙල්ලගේ දිලිසෙන කලවා අතරින් විටින් විට එබිකම් කල සිරිපාලගේ රතු ශිෂ්ණ මුණ්ඩය නැවතත් ඇගේ කලවා අතරේ සැගව ගියේ නිමේෂයකින්. තරුෂිගේ කකුල් තදින් අල්ලාගෙන සිටි සිරිපාල විටෙක ඒවා බුරුල් කරමින් කෙල දමමින් ලිහිසි කරන්න වුනා.
“කෝ........අනේ......සිරිපාල අන්කල් ඉක්මනට එවන්නකෝ........හ්හ්හ්හ්......අ.හ්හ්......දැන් නම් අමාරුයි එකදිගටම කරලා.”
“පොඩ්ඩක් ඉදපන් කෙල්ලේ...උබ ජීවිතේට දැකල නැති කැරි තොගයක් අද එවන්නෙ මං, හප් හ්හ්හ්හ්ර්ර්ර්ම්ම්.....” සිරිපාල කෙදිරි ගාමින් ගල් කැපුවා.
“හ්හ්හ්හ්හ්හ්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්...........අපෝ.....එක්කෙනෙක් එව්වනේ ඒ වගේ.... තවත් නම් එපා...හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්..ආඅ..........හ්හ්හ්.........ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්....උහ්...උහ්...උහ්” සිරිපාලගේ නොනවත්වා කෙරෙන ලිගු පහර හේතුවෙන් තරුෂිගේ ඇස් පියවි තිබුනා. මගේ කෙල්ලගේ මුහුණ දෙස බලාගෙනම සිරිපාල තම උකුල නලවන්න වුනා.
“කෙල්ලේ....හ්හ්...අපි අනිත් පැත්තෙනුත් කරමු....”  yoniya
“කොහොමද අන්කල්”
“උබ දණගහ ගනින්, මන් පස්සෙන් ඇවිත් බස්සන්නම්”
“බස්සන්න ? අනේ.....එහෙම බෑ...මේ වගේම කරන්න”
“හරි හරි බාන්........එහෙම තමයි”
මගේ කෙල්ල ඇදෙන් නැගිටින විට සිරිපාල ඇගේ තනපුඩු සෙමෙන් සෙමෙන් මිරිකන්න වුනා. සිරිපාලගේ නොනවත්වාම කෙරෙන කාමුක කෙනෙහිලි මගේ කෙල්ල මනසින් විදිනු මට දැනුනා.
“ආයි.......රිද්දන්න එපා....හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්.......”
මගේ කෙල්ල ඇදේ දන ගැස්සවූ සිරිපාල ඇගේ පිටුපසින් සිට ගත්තේ කුමකටදැයි මා අමුතුවෙන් කිවයුතු නෑ.
“අනේ අන්කල් අතනනම් අතුල්ලන්න එපා...හ්හ්.....” මගේ කෙල්ල තම අතක් ඇග යටින් දමමින් ඇගේ යෝනි මුව වසා ගත්තා.
සෙමෙන් සෙමෙන් ඇගේ නිරුවත් කලවා අතරින් සිරිපාලගේ කළු මෝල් ගහ රිංගන්න වුනා.
“හ්ම්ම්ම්.....හ්හ්හ්හ්හ්හ්........අම්ම්මේ......හ්හ්......ඉන්න බෑ ඔහොම කරන කොට” තරුෂි ඇගේ අතින් සිරිපාලගේ ලිගුව අල්ලන්නට වෑයම් කලා. ඈට යන්තමින් අසුවුනේ ඔහුගේ ලිගු මුණ්ඩයයි. ඈ සෙමින් එය පිරිමැද්දේ  වයසක මිනිහාට අමරස ගෙන දෙමින්.
සිරිපාලත් දිගටම මගේ කෙල්ල සමග කාම ක්‍රීඩාවේ නිරත වුනේ තරුණ කොලු ගැටයෙක් වගෙයි. මේ මිනිහා ගෑනියෙක් සමග සැබෑ ලෙසම රති කෙලියේ යෙදෙන්න වුනොත් ගෑණිට සිහිත් නැතිවෙයි කියලයි මටනම් හිතුනේ. ඒ තරමටම සුරතාන්තය පාලනය කරගැනීමේ හැකියාවක් ඔහුට තිබුනා.
සිරිපාලගේ දරුණු පහරවල් හමුවේ මගේ කෙල්ල ඇදේ ඉස්සරහට විසි වෙන්න වුනේ නිරායාසයෙන්මයි. ඇගේ ලපටි තන යුගල පැද්දෙන්න වුනෙන් සිරිපාල වරින් වර ඒවා තම අත දිගු කර අල්ලාගෙන සුරතල් කරන්න වුනා.
තරුෂිගේ කටින් නොනවත්වාම “හුප් හුප්” හඩපිටවන්න වුනේ නාකි සිරිපාලගේ උකුලේ රිද්මයට අනුකුලවයි.
“අනේ......හ්හ්හ්හ්.......................තාම ඉවර නැත්ද අනී...........මටනම් දැන් හරි මහන්සියි, ඉන්න බෑ.....හ්හ්හ්හ්හ්....හුප්.....හ්ම්ම්ම්ම්ම්ම්.......හ්හ්හ්....”
“කටවහන් ඉදපන් කෙල්ලේ....ඇතුලේ ගහන්න දුන්නනම් මෙලහට ඉවරයි ඉතිං. කොහෙද ඉතිං.....උහ්.....ආහ්හ්....ඉදා.........”
සිරිපාල තව තවත් තදින් මගේ කෙල්ලට ගල් කපන්න වුනා. දැන් දැන් ඔවුන්ගේ කලවා එකිනෙක වදින තියුණු හඩ කාමරයෙන් එලියට ඇසෙන තරම් වුනා. දෙදෙනාගෙන්ම ගැලු දහදියත් කාම දියරයනුත් එකතුවී මගේ කෙල්ලගේ කලවා මත සුදු පැහැ පෙන බිදු නංවා තිබුනා. එනිසාම සිරිපාලගේ යෝද ලිගුව පහසුවෙන් ඇගේ කකුලේ මස් අතර සැරිසරන්න වුනා.
මගේ කෙල්ලගේ යට කලිසම සම්පුර්ණයෙන්ම වගේ ඇගෙන් ගලන ජුස් වලින් පෙගී තිබුනා. මගේ ආදරණිය තරුශිත් මේ නාකි දෙදෙනාගේ අධි ශක්ත කාම කෙලිය හොදින්ම රස විදිනා වග මට පසක් කර දෙන්නට එය හොදටම ප්‍රමාණවත් වුනා.
“ඉක්මනට එවන්නකෝ.........දැන් අරයත් එනව ඇති.....අනේ.......”
“හරි හරි...කෙල්ලේ.........මන් මගේ රස වතුර කෙල්ලට නොදී ඉන්නේ නෑ.....මෙන්න මෙහෙ හැරියන්කො පොඩ්ඩිත්තක්” කියමින් සිරිපාල තම ලිගුව මගේ කෙල්ලගේ කලවා අතරින් මුදා ගත්තා.
“මොකක්ද කරන්න යන්නේ.....හ්හ්හ්ක්ක්....” මගේ කෙල්ලට තම වචන අවසන් කරන්න ඉඩ නොතබාම සිරිපාල තම නහර වැල් ඉල්පී පිම්බි තිබු කළු දාර පයිය මගේ කෙල්ලගේ කටේ එබුවා. ඇගේ කට පුරවා බත් ගුලියක් එබුවාක් මෙන් දිස් වන්න වුනා.
මගේ කෙල්ලගේ පිටුපසින් අත් දමා කෙස්වල්ලෙන් අල්ලාගෙන සිටි සිරිපාල ඇගේ කටේ පතුලටම තම ලිගුව ඔබා තද කරගෙන සිටියේ මහත් සැනසීමක් ලබමින්. නමුත් තරුෂි අපහසුවෙන් හුස්ම ගනිමින් ගැස්සෙමින් සිටියේ මේ නාකියාගේ දරදඩු ලිගුව තම මුවේ තබා ගැනීමට නොහැකිවයි.
මගේ කෙල්ලගේ මුවින් නොනවත්වාම කෙදිරියක් පිටවුනත් ඒ කාමුක ආශාවෙන් පිටවුවක් දැයි , හෝ වේදනාවෙන් පිටවුවක් දැයි මට හදුනාගත නොහැකි වුනා. මගේ ඇදෙහි වාඩි වී වෙනත් වයසක මින්හෙකුගේ වැඩුණු විශාල පයියක් කටේ දාගෙන කෙදිරි ගාන මගේ කෙල්ල මගේත් කාමුක හැගීම් ගින්නක්සේ අවුලුවන්න වුනා.
“ආඅ...............හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්..................ස්ස්ස්ස්ස්ර්ර්ර්ප්ප්ප්ප්.......හම්මේ.....හ.හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්..........”
“ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්.............හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්.....අම්මා................හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්......සැප...........”
සිරිපාල තම ලිගුව මගේ කෙල්ලගේ කටින් එලියට ඇද දැමු සැනෙකින් ඇගේ මුව දෙපසින් කෙල දහරා දෙකක් බේරී ඇගේ තනයුගල මතට නුලක් මෙන් ඇදෙන්න වුනා. තවත් කෙල වලින් සැදුන නුල් නුල් සිරිපාලගේ ලිගුවේ සිට මගේ කෙල්ලගේ තොල් හා යාවි තිබුනේ සැබෑම කාම සංදර්ශනයක් මවා පාමින්. තරුෂි කාම දෙවගනක් ලෙස දිස් වන්න වුනා කිවොත් නිවැරදියි. මගේ කෙල්ලගේ මුළු සිරුරම දහදියෙන් පෙගී දිලිසෙන්න වුනා.
“අම්මෝ......................ඒකනම් කියල වැඩක් නෑ....මන් හිතුවෙ මගේ හුස්මත් හිරවෙයි කියල අන්කල්.....හම්මේ......හ්හ්හ්හ්හ්හ්” මගේ කෙල්ල සිරිපාල දෙස ඇසිපිය නොහෙලා කාමුක බැල්මක්  හෙලමින් අතින් තම කට දෙපසින් බේරෙන කෙල එකතු කරන්න වුනා.
“මගේ නම් දැන් මෝල නහුතෙටම නැගල තියෙන්නෙ කෙල්ලේ......පුදුම උනුහුමක්නේ කට ඇතුලෙ තියෙන්නෙ.....හම්මා........” සිරිපාල ඇස් දෙක පියා ගනිමින් දිගු සුසුමක් හෙලුවා.
එක්වරම තම අත්ලට එකතුවූ යුෂ සියල්ලම ගෙන දරදඩු වී ගැස්සෙන නාකි සිරිපාලගේ පයියේ අතුල්ලන්න වුනේ මගේ කෙල්ලයි. ඈ ක්ෂණිකව කාමයෙන් පිස්සු වැටි සිටියා. සිරිපාලගේ රතුවී දිලිසෙන ටොපාගේ සිට පහලට ක්‍රමයෙන් සහ මනා ලෙස මගේ කෙල්ලගේ අතැගිලි ක්‍රියාත්මක වන්න වුනා.
“උහ්.............හ්ම්මා............හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්.......හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්....ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්.........................හ්හ්”
සිරිපාලගේ මවිල් බුසිය පහලටම වනලෙස කෙල තැවරු තරුෂි ඔහුගේ ලිගුව ඇගේ දිගු ඇගිලි තුඩින් පිරිමදින්න වුනා. සෙමෙන් නමුත් මනාකොට කල ඇගේ සන්තර්පනයෙන් සිරිපාල ගේ කාම සිපිරිගෙයි අගුලු බිදී සතුට පිපිරෙන්න ලං වුනා.
“හම්මේ................කෙල්ලේ...........උබනම් සුපිරිම බඩුවක්...........ආආආඅ....හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්......”
මගේ කෙල්ල එක් අතකින් නාකියාගේ ලිගුව පිරිමදින ගමන් අනිත් අතින් ඔහුගේ වෘෂණ කෝෂ දෙක මිරිකන්න වුනේ දොඩම් මිරිකා යුෂ ගන්නට වෙර දරන්නාක් මෙන්. සිරිපාල මේ ලැබෙන සන්තර්පනයෙන් මන්මත් වී සිටියේ ඇස් පියා ගෙනයි.
“බ්ල්බ් බ්ල්බ්බ්.....ස්ර්ප්..........ප්ප්ප්ප්ප්ප්......ස්ස්ස්ස්............බ්ල්බ් බ්ල්බ්...........චක් චචක...........”
“නෝනගේ තොල්වල වදින කොට දැනෙන සැප..........හම්මා..............ඉවසන්න බෑ...........”
තරුෂි වරින් වර සිරිපාලගේ ලිගුව කටේ දමමින් ඉරුවේ ඔහුගේ කිසිදු සහයෝගයක් නැතුවයි. මගේ කෙල්ල මේ නාකියාගේ දාර පයියට අමුතුම ලොබක් බැද ඇතැයි මට සිතුනා. මහත් වූ ආශාවෙන් ඈ ඔහුගේ ලිගුව ලොවන්න වුනේ අතොරක් නැතිවයි.
“ඇයි නැවැත්තුවේ කෙල්ලේ.....”
“ම්ම්ම්....මේ..........මේ....මවිල් ගහක් කටේ හිරවෙලා....අනේ......” මගේ කෙල්ල ඇගේ මුක සංසර්ගය මොහොතකට නැවතු පමණින් සිරිපාල දුකට පත් වුනා.
නැවතත් වේගයෙන් කටේ දමමින් උරමින් මගේ කෙල්ල දක්ෂ ලෙස නාකි සිරිපාල සනසවන්න වුනා. සිරිපාල කලේ ඈට කැමැත්තක් කරගන්න හැර බලා සිටීම පමණයි. වරෙක ඔහුගේ ඇට වල්ල කටේ දමාගැනීමට කකුල් අතරට රිංගු මගේ කෙල්ල මවිල් වලින් වැසුන වයසක මිනිහගේ ඇස් උඩ ඉන්දවන්න සමත් වුනා.
තරුෂි නිතරම සිරිපාලගේ පෙරසම පසු පසටම ගෙන ටොපා එලියට පනින ලෙසම අතේ ගැසුවේ ඔහුට විවේකයක් නොදෙමින්. ඈ එසේ නොකළේ නම් තව වරුවකටවත් සිරිපාලගේ සෙල්ලම් ඉවර නොවෙන්න හොදටම ඉඩ තිබුනා.
“පොප්” හඩ නගමින් විටින් විට මගේ කෙල්ලගේ අල්ල අතරින් එලියට පිනු සිරිපාලගේ ශිෂ්ණ මුණ්ඩය රතු පැහැයෙන් දිලිසෙමින් තිබුනා.
“කොහොමද කෙල්ල ඇවිස්සිලා තියෙන තරම” සාමෙල් පසෙක සිට මේ දෙස බලා ගෙන පැවසුවා.
“අනේ එවන්නකෝ ....... අන්කල්........අතත් රිදෙනවා......චක චක.....”
මගේ කෙල්ල වෙහෙසට පත්ව සිරිපාලගෙන් ආයාචනා කරන්න වුනා.
“වැඩි වෙලා යනේකක් නෑ කෙල්ලේ, හොදට ඇට දෙක මිරික මිරික කටේ දාල උරපන්, එතකොට තමයි මෝල් වෙන්නේ”
“අනේ දැන් කොච්චර නම් ඉරුවද, තාම නෑ නේ, මෙච්චර වෙලා කරලත් නොගිය කෙනෙක් මට හම්බු වෙලාම නෑ”
“හෙහ් හේ...... මෙව්වා ගෑනුන්ට සැප දෙන්නම හැදිච්ච මැණිකේ.......අර මැනේජර් මහත්තයයි නෝන ඉවසගන්න බැරුව ඇඩුවත් එක්ක යවන්න යවන්න කියල”
තව දුරටත් පමා නොවූ තරුෂි වේගයෙන් සිරිපාලගේ ලිගුව අතේ ගසන්න වුනා. ඔහුගේ ඇට වල්ල ඉදිරියටත් පසුපසටත් පැද්දෙන්න වුනේ ගන්ටාරයක් වගෙයි.
“එවන්නකෝ...........එවන්නකෝ..............හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්.........ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්.....ස්ල්ර්ප්.........ස්ල්ර්ප්.................බ්ල්බ්...................බ්ල්බ්”
මගේ කෙල්ල නාකියාට හොදටම සලකමින් සිටියා. කටින් බේරෙන කෙල ගෙන ඔහුගේ ටොපා වටේ අතුල්ලමින් පෙරසම පසුපසටම ගෙන ටොපා ගසා කටේ දමා සුප්පන් කරමින් අත්දැකීම් බහුල ගැහැණියක් වගේ ඈ හැසිරෙන්න වුනා.
“ආආආ........හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්....කෙල්ලේ........හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්............ඇට දෙක........හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්......”
“ම්ම්ම්......ස්ල්ර්ප්............බ්ල.......බබ්..................”
සිරිපාල තම ඇට වල්ල මගේ කෙල්ලගේ මුහුණේ අතුල්ලන්න වුනා. ඈ මොහොතක්වත් ප්‍රමාද නොවී ඒවා කටේ ඔබා ගත්තේ මහත් ආශාවෙන්. මවිල් බුසියෙන් වැසුණු සිරිපාලගේ ශරීරයෙන් දහදිය වැගිරෙන්න වුනා. මගේ කෙල්ලගේ නළල දෙපසින් ගලා ආ දහදිය කටදෙපසින් බේරුන කෙලත් සමග ඇගේ නිරුවත් ලමැද උඩට බේරෙන්න වුනා. නමුත් ඈ නෙමෙයි මොහොතක්වත් තම කාර්යය නතර කලේ.
කාමරය පුරාම පැතිරුනේ තිදෙනාගෙන්ම හැමු කාමයේ සුවදයි. නිහඩතාව බිද දැමුවේ මගේ කෙල්ලගේ වේගවත් අත් වලින් සිරිපාල නාකියාගේ ලිගුව සනසන “චොක චොක” හඩයි.
“ආආආඅ.............හ්හ්.............අම්මේ........හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්......ඉන්න බෑ.......හ්හ්හ්හ්හ්........”
“එනවද අන්කල්.......එනවද.............කියන්නකෝ........හ්හ්හ්හ්........චක් චක් චක චක..........චක ........චක......චක..................එවන්නකෝ................අනේ...........එවන්නකෝ.........හ්හ්හ්හ්හ්...........අහ්හ්............අනේ..............ප්ල්ප්.............ඈහ්හ්හ්හ්.............අයිය්යෝ..........හ්හ්හ්..........කටෙත් ගියා............තල්ලියක්ම...........ඈ.........ක්කා....................” සිරිපාලට අවසානයේ සුරතාන්තය සිදුවී තිබුනා. ඔහු මුලින්ම විද්දේ මගේ කෙල්ලගේ කට ඇතුලටමයි. තරුෂි සිරිපාලගෙන් එවන්නැයි ඉල්ලන විටම ඔහු තම කැරි විදින්න පටන් ගත් නිසා පළමු පහර ඇගේ උගුරටම ඉගිල්ලී තිබුනා.
ඉක්මනින්ම කට වසා ගත් මගේ කෙල්ලගේ මුළු මුහුණම නාකියාගේ උකු කිරි ප්‍රහාරයට ලක්වුණේ නිතැතින්මයි. ඇගේ මුහුණේ ගනකම් කැරි තල්ලි තල්ලි තැම්පත් කල සිරිපාල විනාඩියක් පමණ තම ලිගුව ගස්සමින් කැරි විදින්න වුනා.
“අයියෝ..........මගේ ඇසුත් පේන්නේ නෑ.............” ඇගිලි වලින් ඇස් පිස දැමු මගේ කෙල්ල අනෙක් පසට මුහුණ හැරවූ විටම ඊලග ප්‍රහාරය ඇගේ කණක් පිරෙන්න හම්බු වුනා.
“අනේ...................එපා...........හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්...........” තරුෂි තවමත් කළු මෝල්ගස තම අතින් අත ඇරියේ නෑ.එයින් නොනවත්වාම ශුක්‍රානු විදින්න වුනා. සිරිපාලගේ ලිගුව පහලට කර ඇල්ලු මගේ කෙල්ල එයින් පිට වුන ශුක්‍රාණු තොගය තම තන් දෙක මතට හලා ගත්තා. සිරිපාලගෙන් තවත් කැරි විද්දේ නැතත් ටැප් එකක් ඇරියා වගේ බේරෙමින් තිබුනා.
“අම්මෝ.......................මේක ඉවරයක් නෑනේ.........තව එනවා.........හි......හි.............අනේ.............මන් කවදාවත් දැකල නෑ මෙහෙම යනවා කාටවත්...........අම්මෝ..............හ්හ්හ්....ඔයානම් මාරයි සිරිපාල අන්කල්” කියමින් මගේ කෙල්ල නාකියාගේ ලිගුවෙන් කිරිදොවන්නාක් මෙන් මිරිකමින් අදින්න වුනා. ඔහුගේ ඇගේ රැදී තිබුන ඉතුරු ශුක්‍රාණු ටිකත් ඇදගන්න මගේ කෙල්ලට ලොකු උවමනාවක් තිබුනා.
“ආහ..............හ්හ්.........................හිමින් කෙල්ලේ................හම්මේ.........පුදුම සනීපයක් දැනෙන්නේ.....................මගේ කෙල්ල තමයි කෙල්ල...............අත අතඅරින්න කෙල්ලේ....වල්ල අතගාපන් මැණිකේ..........ආඅ...න්න....එහෙම..............හ්ම්ම්ම්ම්ම්............නියමා..........යි........ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්”
මගේ කෙල්ලගේ මුහුණේ වූ ශුක්‍රාණු කැදලි ඇගේ තලෙළු මුහුණට මහත්වූ කාමුක පෙනුමක් ලබා දුන්නා. මගේ කෙල්ලගේ දුබුරු පැහැති හමේ තැන්පත්ව තිබු සුදු පැහැ පැල්ලම් ඈට අමුතුම කාමුකත්වයක් ගෙන දුන්නා.
නාස් පොල්ල දිගේ පහලට බේරුන සිරිපාලගේ කාමය නුල් නුල් ඇදෙන්න වුනා. මගේ කෙල්ලගේ ඇහිබැම මත රැදුන උකු ශුක්‍රාණු තල්ලිය ඇගේ ඇසිපිය බර කරමින් පහලට එල්ලෙන්න වුනා. තරුෂි වමතේ ඇගිලි වලින් ඒ සියල්ල ගෙන බිමට ගසා සිනාසෙමින් සිරිපාල දෙස බැලුවා. නාකියා තවමත් ඇසිපිය තදින් පියා කලෙකින් ලැබුණු  අමර රසය විදිමින් මෙනෙහි කරමින් සිටි අතර ඔහුගේ ලිගුවෙන් තම පරම්පරාවේ අවසන් සාමාජිකයාත් වගුරුවන්න වුනා.
“අනේ.....කෙල්ලේ........හොදට අතගාපන් මයෙ මැණික ඔය වල්ල.....හ්ම්ම්........මේ..........හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්..........ඉන්න බෑ..............හ්හ්හ්.......”
“මේ...........මම අත ගානවනේ සිරිපාල අන්කල්........ම්ම්ම්ම්ම්ම්........මේ හොදයිද......ආ.................” තරුෂි සිරිපාල දෙස බලමින් ඇසුවා.Srilankan Wal Badu
දහදිය සහ ශුක්‍රාණු වගුරවමින් සිටි සිරිපාල තම සුරතාන්තයෙන් පසුව පළමු වතාවට මගේ කෙල්ල දෙස පහතට හිස යොමා බැලුවා. තම ලිගුව ග්‍රහණයට ගෙන තම කැරි නාගෙන සිටි තුරුණු ශරීරය දුටු ඔහුට නැවතත් වා වන්නේ නැතුව යනු මට පෙනුනේ නැවතත් ඔහුගේ ලිගුවෙන් ශුක්‍රාණු දහරාවක් බේරෙන්න වූ විටයි.
“අම්මේ.................හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්................ආආආආ...................හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්............කෙල්ලේ......................මට බෑ.............හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්.........වල්ල කටේ දාපා..........................න්න්......................”
“මො.......මො...මොකක්ද   අංක...............බ්ල්බ්.................බ්ල්බ්.............ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්.....ම්ම්ම්....හ්හ්හ්.......බ්ල්බ්.......ව්ල්ව්..........” මගේ කෙල්ලට තම වචන අවසන් වන්නට නොතබාම සිරිපාල තම වල්ල යටට මගේ කෙල්ල රිංගවා ගත්තා. සිරිපාලගේ මවිල් පිරුන ශක්තිමත් කලවා අතරේ මගේ කෙල්ලගේ හිස නොපෙනී ගියේ ක්ෂනිකවමයි. ඔහුගේ දරදඩු ගැහුන ලිගුව ඇගේ හිසට ඉහලින් පැද්දෙමින් නැවතත් කාමය වගුරවන්න වුනා. මෙවර ගැලු ශුක්‍රාණු සියල්ල මගේ කෙල්ලගේ ගනකම් කෙස් අතරේ හොදින්ම පැතිරී තැන්පත් වුනා. තම කලවා අතරේ මගේ කෙල්ලගේ මුහුණ හොදින් අතුල්ලන්න වූ සිරිපාලගේ මුහුණේ සෙමෙන් සෙමෙන් සාමයේ සේයා පැතිරෙන්න වුනා.
“හම්මේ........හම්මේ..............හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්.............පුදුම සැනසීමක් 
Srilankan Wal Badu දැනෙන්නේ......කෙල්ලේ......පින් සිද්ද වෙනව උබට.............ආඅ............හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්..................ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්...........”
සෙමෙන් තම ග්‍රහණය මගේ කෙල්ලගේ හිසින් බුරුල් කල සිරිපාල ඇගේ හිස නිදහස් කළා.
මගේ කෙල්ලගේ මුහුණ පුරාම නාකියාගේ කැරි තල්ලි ටික ගෑවී තිබුණ අතර ඔහුගේ කළු මවිල් ගස් ද ඒ අතරේ වුනා. තරුෂිගේ නළලේ වූ ශුක්‍රාණු තල්ලිය ඈ නැගිට්ට ගමන්ම පහලට බේරී නාසය දිගේ බේරෙන්න වුනා.
“අම්මෝ..................මාව විනාස කරලා.........ඇග පුරාම.............” Srilankan Wal Badu
සිරිපාල තම සරමෙන් සියලු දේ පිස දාගෙන එය ඇදගන්නට විනාඩි කිහිපයක්වත් වැය කලේ නෑ.
නාකි දෙදෙනාම “ආයිත් හම්බු වෙමු නෝනා” කියමින් ඇසක් ඉගිමරමින් කාමරයෙන් පිටව ගියා. තරුෂි තමන් කල වික්‍රමය ගැන සිහි කරමින් මොහොතක් ඇදේ වාඩි වී ඇග පුරා ගෑවී තිබු නාකි දෙදෙනාගේ ශුක්‍රාණු අතගාන්න වුනා. මගේ කෙල්ල ඇග සෝදා ගන්න නානකාමරයට පැමිණෙන්න පෙර මන් අනිත් කාමරයේ දොරින් පිටවී නාකි දෙදෙනාට නොපෙනෙන්න පාරට පැමිණියා.
විනාඩි කිහිපයකින් තරුශිට කෝල් එකක් දී මන් බෝඩිමට එන විට ඈ  මා පිලි ගන්නට කාමරයේ සිටියා.
“අම්මෝ..........රස්නේ.................මන් ඇග හෝද ගත්ත පැටියෝ.........හි.............හි........”

1 comment: